Wanneer je een nieuwsbrief opent in de editor zie je links in het menu twee keer "Nieuwe mailing" staan. Wanneer je hier met je muis op gaat staan verschijnt er boven het linkse vakje 'Naam mailing' en bij het rechtse vakje 'Onderwerp mailing'. Maar wat vul je hier nu precies in?
Naam mailing: De naam van de mail is een benaming die je puur voor jezelf invult. Dit is de naam die je ze zien krijgt in het mailingoverzicht, zodat je weet om welke mailing het gaat. Deze naam ziet de ontvanger niet.
Onderwerp mailing: Hier vul je het onderwerp van de mailing in. Dit is het onderwerp die de ontvangers zien wanneer de nieuwsbrief in hun inbox verschijnt. Denk dus goed na over wat je hier neerzet! :)
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.